Arkadaşlar bende PC versiyonu var ve evet kitapçıkta arkada key var. Ama bir arkadaşa DR dan orjinal aldık.hiçbir şekilde hiçbir yerde key yok.Bende anlam veremedim ama kitapçığın arkası bomboş. Ayrıca bende lag lardan çok şikayetçiyim oyunun tadı kalmıyor.Orta sahaya gelmişsin bir bakıyorsun gol yiyorsun. Ayrıca odalara girme ve oynama da sıkıntılı kardeşimle maç yapak dedik davet yolluyom giremiyor.O denedi bende giremedim odaya.
oyun için msn : winkhan@msn.com
oyun nick : HAKAN
"keşke imkanım olsa da kitapçığı birinize yollasam....20 hanelik kod yok arkadaşlar.....kitapçığın arkasında SLES-....... olan 9 haneli bir kod ve bunun altında daha küçük yazıyla 13 haneli bir numara var.başkada bişey yok...."