@hadesperado arkadaşım,sezonu tamamladım dedin,lütfen şunu söyler misin?
Acaba lig bittiğinde Master lig zorluğunu değiştirebiliyor musun?
(ML menüsünün içinde,general settings'de olacak)
Çünkü ben very hardda başladım ama başlamaz olaydım.Transfer yapamıyorum.Normal de rahat rahat yendiğim takımlkar aslan kesliyor..
Teşekkürler...