Bu sene oyun hızıyla ilgili kesin bir sorun var.
Arkadaşın dediği gibi oyun hızı,daha doğrusu hız demeyelim -pace- diyelim,durmadan değişiyor.
Lodmix kullanıp grafik ayarlarını 1280 1024 ve detail level i sona çektiğimde örneğin oyun çok yavaşlıyor,ama biraz düşürünce bu sefer de oyuncular 2sn de bir sahadan diğerine geçiyor.