themuzzy merhaba arkadaşlar. bedne fx5500 ekran kartı var. oyunu normal şekilde açılıyor. fakat tam menuler gelicekken siyah ekranda takılı kalıyor ve pes2008.exe yanıt vermiyor diye hata veriyor. bu sorunla karşılaşan ya da çözeniniz varmı
ulugazi ya cozunurlukte istedigimi yapamiyorum low da oynuyorum high medium olmuyo nolur yardim edin acilll!!!!!! lutfennnn
Madd.Dogg hocalar bnım ekran kartı 512 mb ve yenı ama cozunurluk medıum da hıgh yabıom olmuo neden aceba ?
ulugazi su oyunu sadece low da oynayabiliorum high medium u tikliorum yazi gelio nedenini ve cozum istiorum lutfen
bulkane Flood yapma arkadaşım. High oynanmıyorsa demekki ekran kartın yeterli özellikleri desteklemiyor yapacak tek şey iyi bir ekran kartı almak.