canki arkadaşlar pes 2008 de donma ve kasma ya çözüm yokmu biri bu konuda yardımcı olabilirmi lütfen arkadaşlar ben medium 800/600 de oynuyorum ama donma var ne yapmalıyım bir çözüm varmı varsa yardım edebilirmisiniz.şimdiden teşekkürler
mayhemxxx arkadsım high ayarda oynama lowda oyna donma oratdan kalkacaktr bırde ekran kartının guncel drıverını ındır yukle faydasını goruceksın
canki nasıl nerden yüklicem benim ekran kartı Intel(R) güncel driver linkini biriniz verebilirmisiniz
trapdoor SE sanırım laptopta oynuyorsun, laptopunun markası neyse sitesine gir modelini bul orada mevcuttur... tabi eğer laptop ile oynuyorsan...
a.234 arkadaslar benim ekran kartı 256 mb 6200 ram ise 512 mb mediumda yada lowda sorunsuzca oynayabilirmiyim