BEYLER MAC YAPARKEN STADYUM DA NEDENSE HIC TARAFTAR OLMUYO YARDIM EDERMISINIZ.....
Lowda oynuyosundur kardeş o yüzden settingsden ayarlayabilirsin.
görüntü ayrıntılarını yüksek yap ama ekran kartın kaldırmazsa oyunu dona dona oynarsın
aynen öyle kardeş sedoist arkadaşın dediği gibi
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: