selman_sonmez sapphire x1950gt BU EKRAN KARTINI ALICAMDA BENIM A.K DESTEKLERMI A.K OZEL. GA-ST800 GIGABYTE SISI645DX SIS962L AGP SET SOCKET478 3DDR/ATX
neunchu agp anakartın var. AGP 8x bir ekran kartı alman gerekiyor. bildiğim kadarıyla x1950 pro "son" kart agp için, en iyisi de o. pci-ex 16x kart alma sakın elinde patlar.