seratsss Öncelikle herkese selam arkadaslar bende cm 2008 için tr yama aradım ama bulamadım burda verilen yamayı indirdim daha önce ama %85 biraz abartı olmus anca 100 de %5'i türkçe yamayı yapan arkadaslar alınmasınlar ama çok acele etmissiniz.Bende bir cm sitesinde moderatörüm ve suanda cm 01-02 3.9.68 versynu için türkçe yapyrm çok uzun zaman geçmesine ragmen hala bitmedi yani acele etmeyin geç olsun ama güzel olsun.Şimdi gelelim asıl meseleye buraya nedn msj yazıyorum :D Eger zamanı olan ve bilgisayardan az da olsa anlayan biri warsa türkçeyi nasıl yapacagını ben ona gösterebilirm tabi yapmak ona kalmıs bende yardım etmeyi çok isterim ama suanda çalışmalarım yogun o yüzden sadece bu kadarını yapabilirm size ilgilenen olursa ö.m atsın :)
celebrium Orjinal Mesajı Yazan: seratsss Öncelikle herkese selam arkadaslar bende cm 2008 için tr yama aradım ama bulamadım burda verilen yamayı indirdim daha önce ama %85 biraz abartı olmus anca 100 de %5'i türkçe yamayı yapan arkadaslar alınmasınlar ama çok acele etmissiniz.Bende bir cm sitesinde moderatörüm ve suanda cm 01-02 3.9.68 versynu için türkçe yapyrm çok uzun zaman geçmesine ragmen hala bitmedi yani acele etmeyin geç olsun ama güzel olsun.Şimdi gelelim asıl meseleye buraya nedn msj yazıyorum :D Eger zamanı olan ve bilgisayardan az da olsa anlayan biri warsa türkçeyi nasıl yapacagını ben ona gösterebilirm tabi yapmak ona kalmıs bende yardım etmeyi çok isterim ama suanda çalışmalarım yogun o yüzden sadece bu kadarını yapabilirm size ilgilenen olursa ö.m atsın :) Tamam kardeşim %70 türkçe olsa bile yine yeter bence ben varım nasıl yapacağız?
efil arkadaslar bana yardım cı olun ya dosya ıcın cıkan guvenlık kodu 6 hanelı 4 hanesınden baskası yazılmı bana yardım cı olacak kımse yokmu
balikadam buyrun arkadaslar resım gosterıp lınk koymayanlara kapak olsun CM 08 TR Yama: http://rapidshare.com/files/12428517...elcuk.rar.html
onuryagar benden size bi iyilik arkadaşlar bence cm 2008 oynamayın 2001 re doğru hataverio daha ilerlemiosun ama yinede rar şifresi:www.forumfutbol.com emeğe saygı...