tutqu ya ekran kartım düşük low da oynuyorum ama düşük ekran kartıyla mediumda oynama için bir yama varsa lütfen paylaşabilir misiniz
_SeLiM_07_ Yahu Donanım Yetersizliğinden Mediumda Oynayamıyorsun Yamayla Olcak İş Mi ? Zaten Yamayla Halledilcek Olsaydı Konami Medium Seçeneğini Pasifize Etmezdi