uurture Çok güzel çalışma olmuş ama anlamadığım tek şey Pes 2008'de face yapmak kolay mı herkezin facesi kalite ve güzel oluyor...
The Kadir Orjinal Mesajı Yazan: alexander Çok güzel çalışma olmuş ama anlamadığım tek şey Pes 2008'de face yapmak kolay mı herkezin facesi kalite ve güzel oluyor... PES6'dan 10 kat daha zor ;) Yorumlar için teşekkürler. Nesta - AC Milan
Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: Alexander Çok güzel çalışma olmuş ama anlamadığım tek şey Pes 2008'de face yapmak kolay mı herkezin facesi kalite ve güzel oluyor... evt arkadaşında dediği gibi oldukça zor o-editteki noktalar birbirine çok yakın ve 3d modelleme 10 kat daha zorlaştı ayrıca manage texturesten resmin üzerindeki değişiklerdede artık çok zorlanıyor insan. dediğim gibi yine ordada noktalar birbirine çok yakın buna rağmen faceler çok güzel eline sağlık.
hakani85 Bunları nasıl ekleyebileceğimizi anlatabilirmisiniz arkadaşlar? Mesela Toraman nereye? Nesta nereye?
!nfern0 bilader bu facelerin kaynağı neresi,yani hangi numara.bin i kullanıyorsun,ve cv_0.img içinde hangi aralıkta face'ler var?
The Kadir Orjinal Mesajı Yazan: !nfern0 bilader bu facelerin kaynağı neresi,yani hangi numara.bin i kullanıyorsun,ve cv_0.img içinde hangi aralıkta face'ler var? http://pesfaces.co.uk/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=839&pid=22817#post_22817