ancak bugun alabildm pes2008. bi heycan heryerini kurcaladm. 2 önemli özelliin eksiklii çekti dikkatimi.
ps kafelerde exibition oynuyoruz tabii. home&away ayrı bi heyecan katardı maçlara. bulamadm pes2008 de.
bi başka özellik bnm çoook sık kullandıım. antreman modunda select tuşuna basınca oyunu geri sarabiliyorduk. özeliği aktif ettiimiz zamanlar. misal şut çalışırken durmadan top alıp koşup şut çeklcek yere gelene kadar şut çekkip oyunu geri alıp 10 kere daha aynı yerde şut çekebilmiş oluorduk. bu özeliiği de bulamadm