arkadaşlar online PES ve orjinal oyun konusunda yeniyim......PES2008'i sendit.com'dan aldım....Şimdi ilk sorum şu; ürünü herhangi bir siteden aktifleştirmem gerekiyor mu?????? bazı forumlarda böyle bişeyden bahsetmişler,kafam karıştı.....İkinci sorum ise daha önce PS2 ile online hiç oyun oynamadım ne yapmalıyım.....Sabredip okumaya devam edebilen arkadaşlar için üçüncü ve son sorum ise PS2 ile wireless bağlantı kurabilirmiyim?(ethernet kablosu olmadan).....Umarım bir bil ge çıkar da yardım eder bana.....