mert1573 arkadaslar nvıdıanın 94.24 drıverından sonra cıkardıgı drıverların hepsını tek tek kurun son cıkan 169.04 e kadar hıc bır sorun kalmıyo bır tek kasma bıle kalmıyo butun olay ordaymıs sahsen denedım test ettım onayladım herkese ıyı oyunlar...
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: mert1573 arkadaslar nvıdıanın 94.24 drıverından sonra cıkardıgı drıverların hepsını tek tek kurun son cıkan 169.04 e kadar hıc bır sorun kalmıyo bır tek kasma bıle kalmıyo butun olay ordaymıs sahsen denedım test ettım onayladım herkese ıyı oyunlar... biraz saçma geldi bana hepsini kurmak en son driverı kurmak daha mantıklı çünkü zaten 94.24 olan özellij 169.04de de var yani en son sürücüyü yüklemek lazm:D
mert1573 ya resımle anlatılcak bısey olsa anlatıyımda bu durum ole bısey degılkı kardes sıtelerden bulursan hallolur anca yada nvıdıa nın sıtesınde var ordan ındır kur butun drıverları
mert1573 ya sen en sonuncuyu kur arkadasım madem de ama hepsını kurmaktada fayda var sonucta adam oncekılerı babasının hayrına cıkarmadı ben su an cogu kısının 94.24 tedır dıe ole anlatıyorum
_SeLiM_07_ Yaw Beyler Bende Ati Radeon 9250 Var Ama Bi Türlü Güncelleyemedim, Link Verebilcek Biri var Mı ?
alimdemir yeni bir sürücü yüklersen önceki iptal olur arkadaşım komik olmayın son sürücüyü yükleyin yeter
neunchu ya dalga mı geçmiş napmış adam ahaha komediye bak, en sonunu yükleseniz yeter. ati kartlar için ati.com dan yükleyeceksin. ama sanırım artık yeni driver çıkmıyor 92xx serisi için.
mert1573 ya arkadasım sen basını yukle sen dıbını oburude ortasını ben ne dıyorum sız ne dıyosunuz cocuk gıbısınız ha ılla yas sınırımı koymak lzm anlamadım kı bırı cıkarmıs bana sımsıyah oyun gosterıyo sonra ıse yaramadı dıo otekının ne dedıgı bellı degıl mucızemı yaratalım ge force 4 le mı oynıcaksınız anasını satıyım pes2008 7600 8600 gibi kartlarda bıle olan ceza alanı kose atısı kasmalarına cozum bulmaya calısıyoz burda sız getıryonuz neler gosterıyonuz ne tıpler var yarabbım su ulkede ya abc dıyemeyen adama bılgasayar verınce bole oluyo glb
Kezman_batu9 selam mert1573. bende 128 mb ge force fx 5200 Nvdia ekran kartı var. oyun mediumda açılıyo fakat oyuncular replay de gibi oynuo. yani :) bu driverin son sürümü bu feci kasmayı ortadan kaldırır mı? çünkü lowda oynamak çok sıkıcı. taraftarlar yok. kamera geç kalıyo gol posizyonlarında. şimdiden sağol.:)
gurkan_19_g arkadaslar bu program cok ıse yarıo yaaa bnde atı x1600 var onceden meıdumda kasıodu artık hıghda oynıyabılıorum program ısın copk teskr bnce bı deneyın
ThE_HeRiZoN gurkan_19_g kardeş o dosyayı yollasandaa bi yükleyip denesek çünkü mediumda benim de kasıoo...