ccansin tüm ingiltere ligi takımlarının formaları ve formalarının font ve numaraları var ggs ile cv_0.img ye imporlayın kendi uploadım işte link: http://rapidshare.com/files/66998144/All_EPL.rar
avel ya importlayın demiş gitmişsin.ben ilk defa o programı kullanıcam neyin nası importlandığını herşeyi anlatsana..
fenerbahcefenerbahce Orjinal Mesajı Yazan: avel ya importlayın demiş gitmişsin.ben ilk defa o programı kullanıcam neyin nası importlandığını herşeyi anlatsana.. arkadasa katılıyorum birde ggs i indirebilecegimiz bir link verirsen sevinirim
titan55 ggsyi http://soccercenter.net/forum/konu/94118/pn/1/pp/10/sm/1071068 burda ındırebıLırsın arkadasım
_DiSsMaKeR_ Orjinal Mesajı Yazan: fenerbahcefenerbahce Orjinal Mesajı Yazan: avel ya importlayın demiş gitmişsin.ben ilk defa o programı kullanıcam neyin nası importlandığını herşeyi anlatsana.. arkadasa katılıyorum birde ggs i indirebilecegimiz bir link verirsen sevinirim arkadaş 1. çeşit çeşit tutıreal ler war ggs hakkında 2.sie nası bulamıon yaw sende patch yapmada edit bölümünü kullanmıcan herhalde:D
hasanali64 arkadaşım teşekürler ama bir dosya koyuyorsan bütün sorumluluğu sana ait ve nasıl kurulacağını yazmalısın.
ccansin arkadaşlar benim msn adresim bu quiteanddarkness@hotmail.com isteyene detaylı olarak anlatabilirim bu arada ilgilenemediğim için kusura bakmayın bu adresi ekleyin ben detaylı olarak anlatırım
ccansin Orjinal Mesajı Yazan: avel ya importlayın demiş gitmişsin.ben ilk defa o programı kullanıcam neyin nası importlandığını herşeyi anlatsana.. verdiğim adresi ekle ben sana anlatırım
ccansin Orjinal Mesajı Yazan: budaklar afs olurmu : sen yinede ggs ile yap zaten dosyaların numaraları verilmiş numarasını yazıp dosyayı bulabilirsin
SilverMist kardeş çok teşekkür ederim ne zamandır epl formalarını orjinal yapmaya çalışıodum sayende başardım. çok işime yaradı.
sametcanfener26 o tutoriallerden birinin linkini verir misin ?halledelim artık şu işi..şimdiden sağol.
sametcanfener26 Orjinal Mesajı Yazan: King07 Orjinal Mesajı Yazan: fenerbahcefenerbahce Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: avel ya importlayın demiş gitmişsin.ben ilk defa o programı kullanıcam neyin nası importlandığını herşeyi anlatsana.. arkadasa katılıyorum birde ggs i indirebilecegimiz bir link verirsen sevinirim arkadaş 1. çeşit çeşit tutıreal ler war ggs hakkında 2.sie nası bulamıon yaw sende patch yapmada edit bölümünü kullanmıcan herhalde:D o tutoriallerden birinin linkini versene..halledelim artık şu işi..şimdiden sağol.
sdogan19640101 arkadaşlar güzel bir paylaşım yapıyorsunuz.sonunu getirmiyorsunuz msn den anlatayım falan filan şunu güzel bir şekilde anlatında bizde yapalım. ggs açtık tamamda nereye tıklıcaz yani kısacası nasıl oyuna aktarıcaz.bir güzel anlatan olursa. bir çok arkadaşımızın derdine melhem olursunuz. şimdiden teşekkürler.
Barrett **Arkadaşım ii güzel yaptım oldu ama şöle bi sorunm war bu takımlar dşında lisanssız bi takım seçtiimde formalarında beyaz chelsea forması çkıo..:confused: :confused: Msela İran ı seçtim forması chelsea forması çıktı nasıl düzelteblirim bunu bi yardım edeblirmisin??**
budaklar arkadaşım ellerie sağlık güzel bir çalışma olmuş halkolia sen yankış import etmişsin kardeş baştan yap .