reis tolga sen oyunu low dan medium a değiştirebiliyonmu bende olmuyo ekran kartı uyumlu değil sanırım seninde bu arada ekran kartın kaç
reis tolga ben bir türlü low dan medium`a geçiremiyom bana bu kelime çıkıyo **THE SENTINGS CANNOT BE REFLECTED DOU TO THE VİDEO CARD`S SPECİFİCATİONS ** ekran kartı uymuyo benim sanırsam BURDA NEDEMEK İSTİYO SEN BİLİYOMUSUN EKRAN KARTM ATİ RADEON 9250..256MB
reis tolga :( OKADAR DA BEKLEMİŞTİM OYUNU:( LOW DA OYNUYOM ÇİZGİ FİLM GİBİ GÖSTERİYO.. EKRAN KARTINI DEĞİŞTİRME ZAMANI GELMİŞ
reis tolga benim 3`cü senem yada toptan değiştiricem pc yi.. şöle iyi bi fiyata 1gb ram 512 ekran kartlı bir pc yaptırılsam çok iii olucak