ThE _wOLF_ tmm özr dilerim ama ekran kartın kaçlık acaba onla alakası olabilr mi ya da dosyalarda bozkluk olabilr
murat1903 256 MB ATI READON X1600 en düşük ekran kartı olarak gösteriliyordu bildiğim kadarı ile yanlış hatırlamıyorsam
Tahsin13 çözdüm sorunu spiker indirin sorun kökten hallediliyo ha bi de her oyuna girişte top player falan soruyo ya o da joystick ten kaynaklanıyo yani o bi sorun değil pes 2008 de herkese bşrlar :)
QmarceloQ doğru ben im ekran kartım 512 mb ama oyun donuyor spiker sorunu olabilir ekran kartı sanmıyorum haaa gardaş bide bişi dicem acaba spikeri toptan silsem olur mu
QmarceloQ benimde aynı sorun oldu spiker yükledim oldu tşk.... türkçe spiker : http://www.oyun-forum.com teşekkür etmeyi unutmayın