ozan87 Ben indirdiğim b ütün yamnalara kaydet diyorum kaydediyo masaüstüne masaüstünde internet explar işareti oluyor ve aç diyorum açılmıyor yardım ederseniz sevinirim
afumetsu indirdiğin dosya i.explorer olarak gözüküyorsa sanırım Winrar programı yüklü değil. indirdiğin bütün yamalar rar uzantılıdır. Winrar'ı yüklersen sorunun çözülür.
murtega23 fm.exe - Giriş Noktası fm2008 bulunamadi diye bir yazi cikiyor oyun yuklenmiyor ne yapamam gerekiyor bir arkadasimizi yazicakmi crack falanda yukledim tam aciklamali lutfen bir aciklarmi