arkadaslar benim sorunum pes2008i kurdum oyuunu acmaya calisiorum ama pes2008 yazisinin ustunden baloncuklar cikan ekranda takilip kalio daha ileriye gidemiorummm
sistemle alakali bi sorunum olmadigini dusunuorum cunku makina yenii
ekran kartinin guncelledim
ayrica cs.img i de ekledim img dosyasina
olmoyor maalesef bana bu konuda yardim olabilecek arkadaslara simdiden cok teseekkur ederim