2 sorum olacak sendit'ten henüz oyun gelmediği için malum yerlerden edindim oyunu da acaba sizdeki retail versiyonda da var mı diye soracağım şeyler var.
1-)Bu kaleciler alakalı alakasız niye açılıyor. Rakip yarı sahayı geçiyor benimki neredeyse kendi kendine ceza sahasını terkedecek , sadece bende mi var bu veya şu ana kadar sadece Beşiktaş ve Juventus ile oynadım , Rüştü ve Buffon'a mı özel.
2-) Lig açtım oynamaya başladım ilk maça geçeceğim bir baktım iki forma da simsiyah , sonra dikkat ettim maça girmeden forma seçim ekranı çıkmıyor. Exhibition'da vs. de var.
3-) Training'e girince oyunla ilgili hiçbirşey anlatmadan sadece veriyor topu sahayı antrenman yapın diyor. PS2 versiyonunda hem üstteki lig seçeneğinde forma seçimi çıkıyor
hem de training diyince adım adım oyunla ilgili kontrollker anlatılıyor. Her sene değişen şeyler olduğu için ben ilk bunu bitirir sonra oyuna geçerim o bakımdan.
Evet yardımcı olursanız sevinirim.