budaklar Ben pes 2008i gayet iyi bir şekilde oynuorum fakat master ligte forma seçememe özelliği var ve sürekli aynı formayla çıkmak gerçekçi olmuyor yardım edebilirmisiniz.
_SeLiM_07_ Vede Bazen Karşı Rakibin Formasıyla Senin Forma Renginde Çakışıyor, İkiside Beyaz Gibi Mesela :S