tuzlucafan076 bulut olum bak tsl formalarından 7 tanesini yaptım.3 tanede bjk fb gs oyunda var.etti 10.8 tane daha yapacam bitecek tsl formaları al link bak. http://soccercenter.net/forum/konu/95402/iste-kendi-yapimim-tsl-formalari-PES2008-
BuLiX BAK PES 8 GELINCE MESALA BI TAKIMA ANCA TRANSFER YAPARAK OYUN DEİŞTİRION OBUUR TURLU YAPAMION O YUZDENDE ANCA OLAN KADROLARLA YAPIORUM SONRA PES FAN 8 CIKINCA EKSIKLERI TAMALICAM ANKARAGUCU İBB KAYSERİ TAMAMEN BİTTİ..........................
ygtcann aslında şöle yapsan other a veya b ye türkiye ligini kursan hollanda lgi yine kalsa olur mu ??
BuLiX Ole ii olmuo other ceye Alamnya ve avrupa takımları eklıcem ama hollanda dan 4 takımolucak psv-az-ajax-feynoord İşte Ankaraspor
silvester kardeş ellerinize emeğinize sağlık da benim pc medium da kasıo ancak low da kasmıyor bunun için taraftar ve çim yaması yaparsan çok memnun kalırız
BuLiX bende ps 2 yok ama bulursam link yollarımda suan bide edit menusu için ingiltereye formalarını loglarını yapıom arsenal yüzde 50 bitti man unt yapıom suan her gun 2-3 tane tsl yapacam tsl bitince otherc vide othar a-b ye bakıcam forma flan cok urasamıoz yazılılarımız flan var ama tsl ins hafta sonuna kadar bıter
rizaa13 TAraftarlar hep gri giyiyor bunun içn bir patch olabilr. bayrak yok logo yok.yani tribünler gri renkte gözüküyor..
uurture Kardeş emek veriyosun emeğine saygım var ama daha şu 2 resimden anlaşılıyo patchin ne kadar kaliteli olacığı...
BuLiX FORUM TASINDI FORUM BASLIĞI : Pes 2008 Türkcell Süper Lig ve Avrupa Ligleri Pacth - Yama Takımı Neredeyse Hazır