BuLiX Arkadaslar Yeni pacth çalışmalarına başladım Pes 2008 için iisteklerinizi değerlendirecem Tslyi Hollanda uzerine yapmayı dusunom vede hollandadanda 4 takımı other bby e eklicem
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: ygtcann oyunda toplam ingiltere ispanya italya türkiye fransa almanya li,gleri olsun Bencede ve formaları lisanslı olsun
ygtcann Orjinal Mesajı Yazan: AzRaEL_18 herşey olsun :D:D:D:D kısaca :D söyleyişde kısa ama.. :D:D:D:D
AzRaEL_18 :D:D:D valla turkcell süper lig olsun ii olurda ama master lig açısından ii olmaz 20 takım seçion orası kötü olmuş işte ama nese tsl olsun faceleri krampon sesler stad felan ne bilim :D:D:D
BuLiX tsl hollanda uzerinde suan ingiltere arsenal - blackborn- bolton -- chelse - bi tane daha formaları 2008 yappıom dierlerini cumartesi yaparım. Pacthte logo (amblem:)- Formacı lazım
mertonline kardeş en kullanışlısı bence Ligler -İngiltere -Fransa -İtalya -Türkiye -İspanya Formalarda İngiltere ve Türkiye'ninkini Yapsan bence yeter :)
pasa_mahmut kardeş herşey tam olsun işte tek tek patc edecegimize bütün yamalar bişekilde yüklenemezmi kolay gelsin şimdiden teşekkürler çalışman için SAYGILARIMLA