arkadaşlar 512 mb ati 1800 le pes 2008 kasmadan oynayabilirmiyim
low da bile oynuyamassın
ne uyduruyorsun bilip bilmeden 512 mb ati radeon 1550 ile mediumda takılmadan oynuyorum
ben x1600 lan high da oynuom sende rahat oynarsın hemde uçurursun
eywallah anlayan birine rastladım saol
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: