Ben oyunu wide kamera açısıyla oynuyorum (1680x1050 High) fakat biraz daha yukarıdan olmasını çok isterdim. Replay'lerde ileri - geri zoom yapılabilmesine rağmen Konami oyun içi kamera açısına böyle bir özellik katmıyor. Kamera açısıyla oynamaya yarayan bir çözüm ya da patch var mı bildiğiniz?