@selahattin_1521
Oyunu almadan önce ben de böyle söylentilerle kuşkuya düşmüş, hatta ekran kartı alıp almamakta kararsız kalmıştım açıkcası. Elimde Sapphire x800gto var. Shader 2.0 destekli, 256 bit ve 256 mb. Oyunu medium ayarlarda takılmadan rahatlıkla oynayabiliyorum.
Birçok kişinin aksine ben Pes serisi oyunlarının genelde Ekran kartından ziyade ses kartına daha fazla yüklenen oyunlar olduğu fikrindeyim. Netekim takılmalar, teklemeler, frame düşüşleri ses konusuyla doğrudan bağlantılı olduğunu düşündüğüm sorunlardır. Eğer bilgisayarında köklü bir değişiklik yapmayacaksan, iyi bir ses kartıyla destekli 128 bit ve en az 256 mb bir ekran kartıyla oyunu denemeni tavsiye ederim. Ne yazık ki piyasadaki kartlar çok cazip görünse de 256 bit olan modeller ya çok pahalı, ya da yeni versiyonları çıkma aşamasına gelmedi. Eğer ille de ekran kartı alacağım, bu sistemle de oynanmıyor ki dersen, o zaman sana oyunun aslında sanıldığı gibi ekran kartına çok yüklenmediğini, parana hakim olup en azından kasım sonunu beklemeni, oyunun da aslında ses kartını ve işlemciyi çok sıkıştırdığı için ekran kartında verim düşüklüğü yarattığını söyleyebilirim. Bunun sebebi oyunun açık bir şekilde görülebileceği gibi x360 dan port edilmiş olması. Konami ne zaman sadece ama sadece Pc'ye özel bir versiyon çıkartır, işte o zaman stabil birşeyler oynayabiliriz. Bu şekilde maalesef emülator oynuyormuş hissinden asla kurtulamıyoruz..
saygılar