rodrigo315 Arkadaşlar selam. Ben master league de oynarken ayarları değiştiremedim.(zorluk deredesi vb.) Bu ayarlar değişmiyormu? Oyuna girerken bir kere mi yapılıor?
xpir Arkadaslar, Master ligde takımlar secilirken diger liglerdeki takımlar var fakat Others league C kısmındaki takımları göremedim yada ben ayarlayamadım. Bununla ilgili bilgisi olan arkadasımız varsa ve acıklarsa şimdiden tesekkurler...
_FT_9 arkadasim save nin bir ustunde ismini hattırlayamadığım settings bir buton var ona bas ayarlanıyo zorluğu filan ordan