arkadaşlar pes2008de 2.yarı başlamadan oyundan atıyor nedeni nedirr
VE DE EN ÖNEMLİSİ TABİİKİ DE ÇÖZÜMÜ NEDİR:D
1. Büyük baslikli konu acmak yasaktir.
2. Oyunu tekrar kur yama felan yükleme.
1.flood yapma
2.ekran kartın taşımıo olabilir
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: