Merhaba arkadaşlar ;
FM 2008'de oyuna girdiğim andan itibaren bilgisayarın kasasından çok fazla ses geliyor. Nereden geldiğini çözemedim bir türlü. Başka hiçbir oyunda olmuyor. Sadece FM'de oluyor. Ara ara şiddetleniyor, sonra kesiliyor ses. Oyunda olduğum süre içerisinde sürekli devam ediyor bu ses sorunu.
Sizce neden kaynaklanıyor olabilir ?
Saygılarımla.