sanıyor musun ki pes6 onlineda durum şu an farklı?
başka topiclerde de yazdım, buraya da yazıyorum, bir şey bilmeden oyuna ve yapımcısına suç atmayın!
arkadaşlar yabancılar gayet güzel oynuyor, şu an kaynaklanan problem %80 oranında konamiden çok türk telekom kaynaklıdır ve bu gerizekalı firma hiç düzeltecek gibi durmuyor.
bunları pes6'da da yaşadık, pes6 online oynayıp yabancılarla 0 lagla maç yapabilen var mı aramızda, yok!
son dönemlerde yine telekom yüzünden hiç girilmez hale gelmişti pes6 da!
şu an yurtdışı berbat hep tekrarlıyorum kimse anlamak istemiyor, diğer topicte de yazdım burda da yazıyorum:
arkadaşlar bu anlattıklarınızın hiçbiri pes2008'in eksiği değil, yurt dışı hatlarını müşteriler 20 kat artmasına rağmen 5 yıl öncekiyle neredeyse aynı tutan, bu son kampanyasıyla da tüm hızları 4 katına çıkarıp olayın iyice b.kunu çıkaran TÜRK TELEKOM'undur. şu an youtube'da bile düzgün video izleyemiyorsanız, 4mbit internetinizle 30kb/sn (ki normali 460kb falan.) download yapıyorsanız bunun tek suçlusu TÜRK TELEKOM'dur. eğer 4mbit internetinizle konami serverlarından maximum 50 ping almanız gerekirken 1000ms ping alıyorsanız bunun suçlusu da TÜRK TELEKOM'dur.
ayrıca oyunda bolca lag var, bağlantıyla ilgili bir sorun yoktu ne demek arkadaşım? "lag", zaten bağlantıdaki kasma anlamına gelir. yurtdışı bağlantısı o kadar kötü ki (2000-3000ms gecikmeye ulaşıyor) sen aslında olmayan şeyleri olmuş görüyorsun. mesela diyelim sen orta sahadan kaka ile gidiyorsun adama çalım atıyorsun (aslında atmadın karşı oyuncu kaptı topu) ama oyun senin tarafında yaptıklarına göre ping (gecikme süresi) sürene göre oynamaya devam ediyor. sonra tam ceza sahasına geliyorsun şut çekicen bi bakıyosun top adamda gol bile atmış. bu dediğin tamamen bağlantı problemi.
bu durumda oyunda düzelme falan yapılmaz, yurtdışı hatları tamamen BERBAT durumda çünkü.
TÜRK TELEKOM adlı şerefsiz kurumun yaptığı bir dolabı bir pipetin içinden geçirmeye çalışmaktır.
TÜRK TELEKOM yurtdışı çıkışlarını düzeltmedikçe bekleyin düzelir online oyunculuk.
işte gerçekler, hatayı oyunda falan aramayın.