bak kardesim,o makinada bu oyunu oynayamazsın,gidip ekran kartı alırsın paran bosa gider bastan soyliyim,kalkıp bilgisayarcıya falan sorma,oynarsın der satmak icin ama oynayamazsın,adamlar minumun p4 3 ghz yazmıs sen amd 2000 den bahsediyorsun,herneyse bende senin gibi hasta olmustum oynayamadıgım icin ve gittim 1 hafta once makina aldım..
Asus p5ld22-x-1333
512 mb ati radeon hd 2600 pro (direct x 10 destekli)
pentium d 925 3.0 ghz dualcore 64 bit 2x2 mb
160 gb 7200 rpm 8mb cache sata 2
2 gb 667 mhz ddr 2
atx kasa ve dvd writer dahil,toplam 550 ytl kdv dahil..1024 full hersey acık,replyerde,oyun ici,menulerde hic biryerde kasma yok,pes 2009 u bile rahat oynarsın..
100-200 milyon harcıyacaksın ve oyunu low detay ve mediumda oynacaksın,parana yazık,git kafede orda burda oyna cok istiyorsan yada dedigim gibi makina al,sakın parca alıp full detay oynarım zannettme,paranı sokaga atmıs olursun