arkadaşlar bende fm 07 var ama hala attığım dolleri replay yapamıyorum yani istediğim kadar seyredemiyorum ve sunu belirteyim seviyem 8.ayrıca oyunu joıstic le oynuyorum oyun bana çok yavaş geliyo hızlandıramıyormuyum.bide,maç oynanırken tam ekran olmadığında sol üst koşede ayarlar bolumu var oraya tıklıyıp giremiyorum.bana bi babalık yapıp yardım ederseniz çok mutlu olacğım.şimdiedn teşekkur ederim:)