beylerbeyi_fb arkadaslar 1440*900 yamasını indirdim ama 2 setting olustu..digerini silmemmi lazım.bu arada yeni kitserver f´ i kurdum..nasıl yapmam lazım yardımcı olursanız..simdiden tsk...