arkadaşlar forumu biraz araştırdım ama benim gibi bi sorunu olan görmedim.ben oyunu yukleyebildim ancak oyunu açamıorum hata verior.Sorun imzası:
Sorunlu Olay Adı: APPCRASH
Uygulama Adı: PES2008.exe
Uygulama Sürümü: 1.0.0.1
.
.
.
şeklinde bir hata.sorun vistadan kaynaklanıyor olabilir mi. eğer öyleyse bi çözüm söyleyin yoksa delircem burda.(bu arada laptop u yeni aldım kaldırmıyor gibi bi laflar yararsız olacaktır;) )