6 Puanlık bi maçı kazandık çok şükür. yenceğimizi hissettiğimi sölemiştim ama gerçekten kolay olcak bi maçı çok zora soktuk. Ne kadar pozisyon vermişsek karşı takııma hepsi bizim hediyemizdir bu olay kötü oldu.
Gerçekten çok fazla gol kaçırdı bjk son bölümlerde ama bizimde önemli pozsiyonlarımız vardı. Tek tek her oyuncuyu yazmaktansa takımımda öncelikle gökhanı daha sonralar volkan ve deividi kutlarım.
Bu arada Serdar Özkan diye bi genç yeteneğin nasıl oldu derbi maçını kaldıramadıgını çok net gördüm yani bi oyuncu sıfır katkı mı sağlar takımına ya.. Delgado iyi maç çıkardı iyi top sakladı Bobo ise çok güçlüydü ama çok önemli bi pozisyonu harcaması gerçekten onunda çok heyecanlı oldugunun bi göstergesi. Batuhanında hugiane çıkarmadıgı bi pozisyon var ama onuda yaşına bağlamak gerekir.
Sonuca gelecek olursak Takımımız çok çok önemli bi maç kazandı. 6-7 yıllık O kadiköyde kazanamama şanssızlıgını kırmamız çok iyi oldu. haftaiçindede umarım başarılı sonuç alarız.