arkadaşlar bu edit modunda formanın önüne yazı yazma var mı ?
acaba.
bide bir sitede bu resmi gördüm stad yapıyordu resimde.

2. sorum logo yüklemesi yaptığım zaman pes08 de logonun kenarları siyah çıkıyor. mesala ts logosu yükledim png resmi olarak. logonun dışında kalan yerler siyah çıkıyor yani hiç güzel durmuyor formada.
3. sorum bu arkadan forma çekme olayı nasıl oluyor.
yardımcı olan arkadaşalra teşekkürler :)