Arkadaşlar öncelikle şunu belirtmek istiyorum, Pes2008 öyle bi oyun ki daha oyunla ilgilenemeden grafikleriyle uğraşıp duruyoruz; açılan konuların %65 i grafiklerle alakalı,
Bundan sonra bu işle uğraşan arkadaşlardan ricam; pes2008 option file(bu dosya olmadan gerçekten olmuyo ingiltere ligini oynayamıyorsunuz bu yuzden) + Türkçe yama'nın (bide kilitli dosyaları açmaya yarayan bi dosya vardı oda option file dı galiba)çıkartılması ile ilgili çalışmalarını bekliyoruz..