Öncelikle herkese selam.Ben PES 2008 i ps2 de oynuyorum ve oyunda kendini yere atma,formadan çekme,barajdaki oyuncu sayısını ayarlama,duran toplara istenilen oyuncuları çıkarma gibi yenilikleri oyunda bulamadım.İngiliz wikipediasında pes 2008 yazıp baktığımızda en alttaki criticism(eleştiri) bölümünde ps2 versiyonunda kendini yere atma ve formadan çekmenin olmadığı yazıyor ve herhalde doğru.Peki duran topta istenilen adamı çıkarma ve barajdaki oyuncu sayısını ayarlama şansımız varmı(ps2de)?varsa nasıl?yardımcı olabilecek olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.