arkadaşlar ben bir ara sorunsuz 2008 oynuyordum ama ne oldu bilmiyorum şimdi donuk donuk oynuyorum. sistemim. asus p4v8x-x ana kart, celeron 2,66 işlemci- 1 gb ram. 128 ati radeon ekran kartı. var normalde sorunsuz oynamam gerekmiyormu? benmi yanlış biliorum? nfs wostmand, call off duty, vb oyunları yeterli oynuyorum... yardımınız için şimdiden tşk...