ejderoo Merhaba arkadaşlar, belki sorum biraz komik olacak ama ben master ligi açıp takımı seçtikten sonra takımdaki oyuncuların isimleri gerçekten çok farklı.hangi takımı seçersem seçeyim hep aynı oyuncular oluyor.acaba bunun lisanla bir alakası mı var yoksa sadece bende mi böyle?
sari__lacivert masterlige ilk baslarken yaptigin ayarlarda karsina üc secenek cikar ms orjinal oyuncular, macmodu oyunculari,karma oyuncular gibi sen macmodu oyunculari sececeksin ozaman problem olmaz