benimde sorunum tam olarak bu Pro Evolution Soccer 2008 bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz. ama daha once yoktu bende ne zamanki panda anti virusu yukledım bu durumla karsılasmaya basladım malesef... her defasında tekrardan kuruyorum 2 veya 3 gun oynuyorum sonra yıne hata verıyor anlamadım neden...
aslında pc acılır acılmaz pandayı kapatırsam sorun yok ama panda acık kalırsa hemen hata verıyor artık konamının ıcınden bısılerımı sılıyor noluyor anlamadım.... yardım edebilecek varsa cok iyi olur.. şimdiden teşekurler...