ae1907 Beyler bende fifanın çözünürlük ayarları olarak 1024x800 800x600 ve 640x480 var. Oyunu nasıl widescreen oynayabilirim?
Exvision FIFA 08.exe'nin üzerinde sağ klik yapıp özelliklere gel. Hedef yazan yerin sonuna boşluk -windowed yaz ve alttan tamam diyip oyuna gir. (Hedef yeri **"C:\Program Files\EA Sports\FIFA 08\FIFA08.exe" -windowed** şeklinde olması gerekiyor.)
ae1907 Bu sadece oyunu pencere içinde oynamama yarıyor. Ben widescreen çözünürlük ayarlarında oynamak istiyorum