yeni ekran kartı alsanızda,anakartınız ve islemciniz muamma,oyun yine calısmazsa husrana ugramayın,sadece ekran kartı yetmiyor cunku,2000 islemci biraz dusuk malesef kardesim...
herneyse ben ekran kartımı 1 hafta once aldım,full detay oynuyorum reply falan hic birheryde kasma yok
512 mb ati radeon 2600 pro pcı-ex dricect x 10 destekli,bırakın 2008 i ,2009 u bile oynarsınız rahat..fiyatı 145 ytl