James Sunderland Arkadaşlar oyun açılırken açılış videosu çıkmıyor direkt olarak press any button yazısı geliyor acaba neden?
_M e E r t y z_ **C:/Program Files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 6/dat klasörü içerisinde opmov adlı dosya yoktur.Bu yüzden açılış videosu çıkmaz.Benim Basic Pack'i indirirsen onun içinde opmov var ;) **
James Sunderland o klasörün içinde opmov var.Hatta oyunu silip tekrar yüklediğimde opmov sadece bir kez açılıyor oda oyunu ilk açtığımda.
James Sunderland Oyunu ilk bilgisayara ilk yüklediğimde ilk defa oyuna başlarken(option file yi soruyor isim giriyoruz)o zaman açılıyor daha sonra tekrar girip çıkıca açılmıyor ve option fileyi silsemde açılmıyor.
_M e E r t y z_ **Yeni bi opmov dosyası indir ve onu C:/Program Files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 6/dat klasörü içine at.Belkide şu an kullandığın opmov problem yaratıyodur.**