sdogan19640101 arkadaşlarpes 8online oynayan varmı ben bu gün orjinal aldım oyuna daldım acayip bir lag olayı var oynayamadım oynayan arkadaşlar sizdede böglemi.not.pes 6 oynuyom yag gibi kayıyo acaba grafikler agırmı geliyo .
Knight8 Bendede öyle aslında herkesde çünkü konami ile alakalı ama yavaş yavaş düzeliyo bugün 4 maç yaptım sadece 2 si çok kastı