veNev Arkadaşlar bende de var da oyunun grafiklerini LOWdan MEDİUM a getiremiom ve de LOW da formalar fln çok kötü efekt fln yok nasıl halledebiliriz bu işi? Allah aşkına yardım edin yoksa iade etcem oyunu
mehmet_1905 Orjinal Mesajı Yazan: saydam bir sürü konu var bununla ilgli neden tekrar actın ki ? doğru neden açtın haaaa :d