aLex13hLeB Bu yama sayesinde ülkelerin logoları sahip olduklaı toprakların şeklini alıyor http://rapidshare.com/files/66255506/Flags.rar http://files.filefront.com/Flagsrar/;8923842;/fileinfo.html/1/1
pasa_mahmut paylaşım için sağol ama nasıl kurulacagını anlatsan ii olurdu arkadaşlar önceki logo yamalarında aşşagıdaki gibi kuruluyordu buda aynıdır kolay gelsin insert into cv_0.img need enlarge the img file use AFSxplorer3.7 do it
BuLiX bak arkadaslar inen dosyaları ggs ile cv_o dosyasının son iki dosyasına atın ama ggs son versşyon olmalı
zidaneogz eywallah saolasın internette gördüğüm bütün flag yamalarını denedim bunun gibisini görmedim...
03EMRE03 ggs ne arkadaşlar daha acemiyim bu yamayı çook istiyorum lütfen nasıl kurulacağını söleyin deplasmanda samiyende ultraaslan hep seninle.......
by2000 işi bilen bir arkadaş varsa şu türkiye haritasını düzeltse süper olacak. ben anlasam ben yapardım ama cahillik işte ne yaparsın :(
spencer Abi emeğine sağlıkta İzmir sular altında HArita da bİ İzmir li olarak düzeltilmesini istiorum :D