sevgili kardeşim bu pes 2008 de garip bi ekran kartı belirsizliği var aslında senin ekran kartının bu oyunu kaldırması lazım ama olmuyo bnde asus 512 var ama grafikler bi türlü oyunun orjinal grafiklerine dönmüyo buna bi çare bulmak lazım
anlıyacağın senin ekran kartının suçu yok bence