Fifa08'de kendimizin tek bizim bildiğimiz dandik bi takımın tüm oyuncularının gücünü 99 yapsak ve bunu yama haline getirip oyunun üzerine kursak daha sonra da aynı yamayı başka bi arkadaşımızın oyununa kurduktan sonra ona resmi yama,kurulması gerekio deyip
yuttursak :D sonra da hamachi üzerinden online oynarken gücünü yükselttiğimiz takımı seçsek olmaz mı:D resmi yama yüklendiğinde her iki tarafta da en son transferler çıktığıa göre bu yöntem de uygulanabilir :Dtek yapmamız gereken karşıdakine hazrıladımız yamayı kurmak.(Nasıl fikir ama:D)