arkadaslar ben oyunu yükledim ama ne zaman PES2008.exe dosyasına tıklasam mavi ekran hatası cıkıyor ve
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
böyle bi hata veriyor ve bilgisayarı kendi resetliyor.sonra windows acılınca sistem ciddi bir sorundan kurtarıldı diyor ne yapmam lazım cogu yerde baktım denediklerim olmadı ben HP Pavilion 2450 laptop sahibiyim o yüzden bilgisayarın icini acamıyorum yardım edersenz sevinirim simdiden tesekkürler