Orjinal Mesajı Yazan: Lokvenc
Evet bu ayrıntılar çok önemli.Oyuncuya farkettirmeden onda izler bırakır.Oyundan sıkıldım dersin silersin,belli bir süre sonra anlam veremediğin bir şekilde tekrar yükleyip oynarsın.İşte bunu yaptıran şey senin bilinç altına yerleşen o ufak ayrıntılardır :D:D
Diğer oyunlarda yoktur bunlar bulamazsın.Oynanıştaki monotonluğu giderir vs..Benim bu konularda bilgim yok,ama forumda birileri şunu yapsın diye yalvarmak yerine kendimce uğraş verdim bu kadar oldu...Program ustaları isterlerse bunları düzeltebilir ve setuplı yama haline de getirebilir.Kendi yamaları gibi de paylaşıma sunabilir.
Evet, çok doğru konuşmuşsun. Aynen öyle. Ben kramponlara falan da çok önem veririm, geçen senekiler iğrençti mesela. Herklesin kramponu siyahtı, hiç uğraşılmamıştı. Ama bu sene gerçekten çok kaliteli kramponlar var. İnsanın oynama şevkini canlandırıyor.
Yalnız, kimse söylememiş dikkatimi çekti, Kerem'in yama yapım araçları adlı konusunun ilk sayfasında yardım paketi var. Oraya girince en altta mı ne kurulum hazırlama gibi bir şey var. Oradan da yardım alabilirsin.
Evet, gerçekten emeğine çok büyük saygı duyuyorum. Yalvarmak, millete yalakalık yapmak yerine kendin uğraş vermişsin, gerçekten çok tebrik ediyorum seni. Kötü olsa bile, kend emeğin. Bilmemene rağmen yapmışsın bunu. Hiç kolay değil, hiç... Senin çalışkanlığını, hırsını, azmini çok takdir ediyorum. Atatürk'ümüzün güvendiği gençlerimizin(yani bizim) olması gerektiği gibisin. Gerçekten, çalışkansın, azimlisin, hırslısın. "Türk milleti zekidir, çalışkandır", demiş Ata'mız. Bu tanıma aynen uyuyorsun. Seni tekrar takdir ediyor, gelecek çalışmalarında da kolay gelsin dileklerimi sunuyorum.